Вільний софт та e-mail: Tutanota.

Нещодавно я розпочав пошук вільних альтернатив для відомих сервісів. Звісно, так чи інакше, ми все одно продовжуємо контактувати із пропрієтарним софтом чи великими компаніями. На їхніх потужностях тримаються сервера багатьох компаній, їх використовують у громадському транспорті чи в магазинах. Але частину софту таки можливо замінити на вільний.

Отже вдаватися у "паранойю" та відмовлятися від усього я не бачу сенсу. Наразі це неможливо. Але користуватися вільним софтом завжди приємніше (особисто мені). До того ж я розумію, що підримую таким чином розробників, а значить, трішки наближаю час, коли відмовитися від пропрієтарного повністю - стане можливим.

Всі ми знаємо про Libre Office або GNU/Linux системи. Але сьогодні я трішки розповім про більш просту річ - електрону пошту. Мова піде про один з найпопулярніших безпечних поштових сервісів Tutanota.

Що вона пропонує?

 


Пошта доступна російською, англійською та ще декількома мовами. Звісно, це шифрування (про яке більш детально розповідають розробники на сторінці FAQ). Ця пошта має ліцензію GPL v.3 та не використовує жодних сервісів Google. Про це команда Tutanota пише у власному блозі. Пошта має декілька тарифів, серед них є безкоштовний. Скачати андроід-клієнт можна на F-Droid або Google Play (єдиний зв'язокіз гугл, але і його можна уникнути).



Найбільш сумно мені від того, що немає фільтрів на безкоштовній скринці, тобто налаштувати пересилання листів не вийде.

Ще один мінус це відправка листів тим, хто користується іншими сервісами. Їм неадсилається не сам лист, а посилання, за яким цей лист можна прочитати. Аби отримати доступ до нього, треба, щоб людина мала пароль. Пароль цей можна повідомити людині будь яким способом (відправити у Телеграмі чи написати на папірці).







Це не дуже зручно, але такий спосіб можна вимкнути і тоді листи будуть надсилатися у незашифрованому вигляді.

Вигідна відмінність від багатьох інших сервісів наявність можливості використовувати ПК-клієнт. Виглядає він дужи мило.


Загалом я має доволні обмежений досвід користування цим сервісом, але його зручність поки не викликає сумнівів. Він може стати повноцінною заміною GMail та Protonmail, адже вони не є free software. До того ж Тутанота пропонує кращі умови безкоштовного тарифу, ніж Протон. Сподіваюся, що додав вам віри у ймовірність вільного майбутнього :)

Коментарі

  1. Анонім04.07.21, 09:25

    я не можу достатньо подякувати послузі позики пана Педро та повідомляючи людям, наскільки я вдячний за всю допомогу, яку ви та ваша команда надали, і я з нетерпінням чекаю рекомендації друзям та родині, якщо їм потрібна фінансова порада чи допомога @ 2 ставки на кредит для бізнесу через контакт:. pedroloanss@gmail.com

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар